Felanmälan

Om det är något som inte fungerar som det ska i din lokalytor eller i våra gemensamhetsutrymmen är vi tacksamma att du felanmäler detta till oss. En snabb och pålitlig fastighetsservice är viktigt för oss – och för dig.

Alla felanmälningar tar vi tacksamt emot via e-post –  [email protected]

Beskriv så detaljerat som möjligt problemet: – Glöm inte att skriva i vilket hus/kontor/rum felet är: – Skriv även vem du är och telefonnummer där vi kan nå dig

Gäller felanmälan ett akut problem som kräver omedelbar åtgärd finns vi alltid anträffbar dygnet runt alla dagar i veckan på JOURNUMMER: 0457-38 60 20.

Felanmälan Internetuppkoppling – Tips vid felsökning:
Om Din e-post inte fungerar bör Du som följd kontrollera om internetuppkopplingen fungerar.
Om båda ”ligger nere” bör Du rapportera/felanmäla detta till [email protected].
Om det endast är Din e-post som inte fungerar bör Du kontakta Din e-postleverantör eller annan support.

För hjälp vid felsökning av internetuppkoppling kan ni även vända er till Office IT-Partner som ligger i Etapp III.
Ligger felet i fastighetsnätet ingår denna tjänst i er hyra.  Ligger felet i er egen utrustning eller ni önskar hjälp med
konfigurering/felsökning kommer detta att debiteras er som hyresgäst.

 

Driftansvariga

Alla rättigheter tillhör softcenter.se © 2017 Webbdesign och produktion av Webitfuture.